Min lediga tisdag.

Jag har nog redan glömt vad jag gjorde igår.

Det beror nog på att jag är lite vimsig då jag jobat både kväll och natt.

Jag tror att jag städade riktigt kraftigt på övervåningen och på eftermiddagen åkte jag in till stan för att lyssna på äldsta sonens konsert med hans klass i Stefanskyrkan i Vanadislunden.

De var så fina och duktiga som vanligt.
Efteråt målade jag en av balkongmöblerna.
Trist nog glömde jag stänga dörren till rummet den stod i och Mercan den lilla busflickan hoppade upp och gick några varv i målarfärgen och sprang sedan runt i huset på målarfärgsvita tassar...
 

Sedan blev det onsdag.

Jag var trött redan när jag vaknade. Jag sydde en gardin och målade balkongfåtöljen en gång till.

Man ringde från firman och hörde om jag kunde jobba både kvällen och natten.

Japp, det kunde jag men jag kommer bli sen då jag var med en släkting på läkarsamtal.

Det kändes fint att kunna att få vara med och stötta släktingen med det lilla man kan stötta.

I morgon blir det inte mycket sömn efter nattpasset, då skall vi vara på fler läkarsamtal på sjukhuset kl 14.00.

Det är skit det samma med sömnen om det kan vara till något stöd att jag finns med på samtalen. Jag hoppas det, det känns bra att få vara med.

#1 - - mor genom mobilen:

Så verkar vi vara på G mef en ny lista?