Maja...höjdhopparen!

 
Idag fick Maja och Mercan gå ut en sväng.
Vi är ruggigt nervösa när vi på prov låter dem gå ut. Har sådan ångest att de skall bli överkörda.
 
Mercan är så försiktig och stillsam...
 
Maja är helt vild!
Hon han inte ens ut genom dörren förrän hon slängde sig upp i ren glädje upp i närmaste träd!
Helt utan eftertanke och förstånd upp i toppen!
Vi misstänker att hon har någon form av väldigt charmig men grav bokstavskombination.
Hon är helt orädd!
 
Igår, inomhus hörde jag hur det jamade från vårt sovrum. Hittade först inte katten...
Sen såg jag henne på gardinstången! 
 
Maja din galning!
När jag sed den här nedre bilden ser jag att det är dax för mig att få upp taklisten i sovrummet...jag hade förträngt den.
I övrigt har jag snickrat mer lister och målat lister i helgen.
#1 - - Anonym:

Minns Du? Zigge var oxo uppe i träden. Jag har ju en bild på honom som liten kattunge, klättrandes i träd.Den bilden finns på "skrivbordet" i den lilla bärbara datorn vi har.