Det är tryck i lådorna i år!

Fatta att vi sov till 12:30 idag söndag! Jag tror jag spontant sov 14 timmar! Chockad men skönt!
Nystart av livet utan lista ett tag.
 
Vi åt frukost ute på altanen i det fina vädret sedan började jag plocka bort vissna löv i balkonglådor och krukor och vattnade ordentligt så de håller ett tag till.
För att uttrycka det som JR: Det är verkligen tryck i de där lådorna i år! ...och det måste jag hålla med om!
Sedan var vi på Biltema och köpte någon skruv till JR och jag köpte en massa block och pennor till alla barnen inför skolstarten nu så jag får ha mitt ifred!
 
Eftersom jag inte hade några måsten att göra så gjorda jag en sak som väntat på mig sedan i Januari...jag satte upp yngsta sonens TV på väggen, den har stått i vägen på hans skrivbord sedan i januari!
Fick hjälp av JR också, det behövdes!
Jag har inte gömt några sladdar än men är ändå nöjd över denna gömda glömda sak jag borde fixat långt tidigare.
Sedan sprang jag runt sjön och njöt av sensommaren.
 
Till middag åt vi biff och sedan tittade vi på en film "Hotet" med Roney och Sauk mf.
Nu börjar livet likna något igen!
Känner mig på rätt köl igen.
#1 - - Camilla:

Låter som att du själv också njuter utan listorna! Försök att inte göra nya!
Vilken underbar sjörunda du har att springa!
12.30, det var inte dåligt det... Då hade vi ätit hotellfrukost, checkat ut, varit och shoppat i över en timme på Kista Galleria och svängde nog lagom in på Arlanda för en Starbucks innan sista milen hem. :)
Ha en fin dag!

#2 - - Mor:

HURRAaaaaaa!