Japp, det är min!

Japp, det är med stolthet och glädje jag meddelar att denna fulla Ikea-vagn är min!
 
Idag styrde jag kosan till Ikea och spenderade njutningsfullt snuskigt mycket kosing på onödigheter!
Me like!
 
...inget jag köpte stog på någon lista... och jag var i tygaffären också och förlustade mig!
#1 - - Mor:

Det där såg kul ut!
På eftermiddagen idag var jag inne på din blogg och då var det annat och jag skrev en kommentar igen men inget av varken bilder eller kommentar finns med här på datorn och jag som var så mallig över jag gjorde allt från min nya telefon.

#2 - - Camilla:

Jösses! Det var riktigt bra shoppat! :)
Japp, ska testa lilla vattenflaskan snart. Just nu har jag hamnat i någon träningssvacka, men hoppas att vara på gång igen snart.

#3 - - mia:

Kul!!! Dit vill jag också men det verkar ju aldrig som jag får tid till det. Tror jag känner igen porslinet längst ner :)
Det är inte fel på min uppdatering, jag har inte tränat något pga förkylning.
Kram

#4 - - JUNITJEJ:

Åh, nu måste jag också till IKEA!!!