Det är så kul att vi har intressen tycker jag!

I fredags bröt jag min semester på vädjan från cheferna på firman och gick in och tog ett extra nattpass.
Inget ont som inte har något gott med sig, det där med söndagens "börja-jobba-ångest-semestern-är-slut" kunde aldrig komma.
När jag vaknade igår låg en lapp på köksbordet:
"-Älskling, jag är i Leksand och köper en bil."
Sent på kvällen kom en överlycklig JR hem med ett drömprojekt.
Ca 4 bilar itusågade och hopsatta till ett....bilskelett!
Detta skall bli väldigt spännande att se.
En Sportquattro skall växa fram.
Enligt kännaren här hemma är en Sportquattro ett drömprojekt och något väldigt bra.
Han har alltså betalt pengar för det här...
Dottern trodde denna bil kostade max en krona och det är ju inte utan att man håller med :-)
Mercan som också är bilintresserad for in i bilen och kollade vad för bildelar husse kom hem med.
Hon är JRs mekarkatt och hänger gärna i och runt garaget.
Nu skall vi se om JR kommer igång att blogga det här bygget på www.dkwfromhell.blogg.se
#1 - - Maria:

Kan han bygga en cab åt mej? ;)

#2 - - Mia:

Tja, bil är ju för mycket sagt, saknas för mycket delar. Den blir säkert jättefin… när den blir klar….fast det lär nog dröja en tid. Hälsa JR och gratta honom till sitt fynd och önska lycka till.
Kram

#3 - - Mor:

Kul att se bilderna även om jag inte fattar allt angående detta.

#4 - - Camilla:

Oj... ja, det är tur att ni har era projekt. :)
Mercan har fått passande namn.