En till.

Dåliga mörkerbilder på nya klänningen.
Sydde klart den igårkväll. Den är grönblå men det syns nog inte riktigt på de dåliga stökiga bilderna.
Idag eftermiddag börjar vår semester!!!!
Jag är faktiskt redo!
Nyponros utanför firman!
Nja...ma n kanske man inte är lika fräsch som en nyponros men..det är nog bara en tidsfråga :-)
#1 - - Camilla:

Lycka till i morgon nu! :D
Simningen var så snabbt fixad, att det nästan kändes lite onödigt att åka den långa vägen för att simma en halvtimme. ;)
Jag vet inte om jag någonsin svarade dig om jag ville hänga med till Vansbro, men tyvärr så står jag över det i år. Det är så himlans dyrt att anmäla sig så här sent och jag har ju ändå sabbat en till Tjejklassiker i och med att jag inte cyklade Tjejvättern.
Kram!

#2 - - Camilla:

Och så klart jättefin klänning! :)
Kram!

#3 - - Mor:

Fråga någon om Du kan få ha en egen mannekänguppvisning med alla dina "egen"-sydda klänningar.Hur många har Du sytt egentligen, vid det här laget? Hinner Du använda dem? Jag veeet hur kul det är att sy när man kommer i tagen. Det är sååå kul.
Talade med mormor W. idag och sa att ni är i "faggorna" men är ej säker på att hon kommer ihåg eller riktigt uppfattade vad jag sa.
Maria verkar har "latjolajbans" i Trosa.