Före och efter!

Kanske är fjolligt men jag är stolt över min insats!
Så här såg huset ut när vi köpte det:
(Betänk att detta är en upphottad bild från mäklaren :-) )
 
Så här ser framsidan ut efter mitt målande och bytet av balkongplankorna denna sommar.
Nu kanske man förstår varför jag har lite målarfärg i håret....
Allt det bruna är utbytt till endera vitt eller svart.
(Saknas dock på detta bild en blomlåda, den står på vattning på balkongen)
Åh vad mysigt!!!...NOT!
(Jo jag vet att man inte kan jämföra sommar med vinter men titta inte på det, titta på träet).
 
 
 
Jag njuter faktiskt själv över att jag totalt färdigställt detta nu!
Klart man skulle kunna börja med fönstren men det är en helt annan femma, Ett annat år!
Åt andra hållet!
 
Projekt avslutat!
Mot nya nöjen!
 
 
 
 
 
#1 - - Mor:

MYCKET FINT alltså!

#2 - - Camilla:

Wow!!! Duktiga du!