Nackdelar..

I stort sätt varje dag tar de in möss eller kopparormar nu.
Fan vad äckligt!
...Men de är helt underbara all annan tid!!!
 
 
 
 
#1 - - Camilla:

Usch ja, vi har ju en riktig jägare hemma vi också. Man vill inte gärna pussa på dem direkt efter att de tagit in något äckligt. Glöm inte att berömma och säga att de är jätteduktiga. :D
Saga blir så stolt då. :)
Ha ha... jasså FINNS det öl i Stockholm alltså? :D
Jag tror att maken vill åka till Prag och se sig runt, medan jag sliter på joggingskorna.
Nej, jag tror verkligen inte att jag kommer att köra någon halvmara. Vi sprang på lunchen i dag jag och två kollegor, men satan så tungt det går. Jag har bra fart då jag springer, men sedan får jag gå lite och så tappar jag i "totalfart".
Lite tomt utan lopp ja. Ska du köra på halvan nästa år? Jag vet inte hur jag ska göra... Nackdelen är ju att både cykling och simning (främst simning) är mitt i semestern känns det som och man kanske inte ens är hemma då.
Vi får försöka hitta något bra. Skulle vara kul att göra något ihop.
Ha en fin dag! Kram!