Midsommar!

 
Jag har ju jobbat hela midsommarhelgen utom just midsommarafton så det kändes ändå som om jag varit ledig även om det bara var 24 tim :-)
Mercan och Maja njuter av livet som alltid. Kom på att jag inte bloggat dem på ett tag.
De är helt underbara och så gosiga med varandra och oss...men jag menar med JR, de är tok-fjolliga med honom!
Midsommarafton bjöd på riktigt fint väder och vi firade sedvanligt i Tyresö slottspark med Mia med familj.
C fattades dock då han var tvungen att arbeta.
Mia fotar dotra med vänner.
JR pratar med Polman och ber om mer sol till semestern tror jag.
Jag åt alldeles för mycket kladdkaka...
Sedan blev det lite molnigare och vi gick hem till Mia i väntan på kvällens trevligheter.
JR och jag sov några minuter på familjens soffor när Mia lade upp sin klänning!
Sedan bar det av till grillfest hos Cs bror med familj.
Massor av grillar och massor av trevligt!
Mia var diskret med snapsandet men jag var ännu diskretare. Tog ingenting och vi blev dessutom tvungna att åka hem tidigt då jag ju skulle jobba fm-pass nästkommande dag.
 
En jättetrevlig dag! Tack Mia!
 
 
 
 
 
 
#1 - - Mia:

Tack själv! Inte konstigt att vi åt så mycket kladdkaka så god som den var. Snygg bild på mig och mitt ”cerat” ;)
Kram

#2 - - Mor:

Läääääst!

#3 - - Camilla:

Åh, mysigt! :)
Den nationalparken har jag faktiskt också varit i. Trevligt ställe. :)
Kram!

#4 - - Camilla:

Glömde säga att katterna är underbara! Den grå ser lika mjuk och luddig ut som Saga. :)