Veckan har gått fort.

Inte så att jag haft det stressigt eller så utan den har bara gått fort. Mkt jobb och skolavslutningar och sådant där som är i juni.
I tisdags var vi på kombinerad studentmotagning och 40-årsfest!
Det hela utspelade sig i Tyresö...
och det var dessa 2 damer som var huvudpersonerna!!!!
Lite suddiga bilder med mobilen  men här har vi födelsedagsdamen!
Ett 4-faldigt leve för Mia! Hon leve: Hurra! Hurra! Hurra! HURRA!!!!!
Som ni ser är det mycket gäster och ännu mer underbart god mat!
Smörgåstårtor.... (titta speciellt på den som står närmast kameran på denna bild...)
Den var nämligen glutenfri och gjord enbart till gubben min som sken som en sol för att han fick smörgåstårta!!!
 
En mycket fin och trevlig kväll!
 
Sedan var det ju dags för sönernas skolavslutningar. Stora sonen gick ur 9:an och tro det eller ej, bara en anhörig fick komma på avslutningen pga platsbrist och pappa fick gå denna gång.
Sonen kom hem med fina betyg, är så stolt över honom, 3 st A!
 
På lilla sonens avslutning fick jag komma och vi sjöng du gamla du fria och den blomstertid i regnent innan det delades ut glass och betyg i klassrummet.
Även över honom är jag mycket stolt! Den lilla rackaren hade A i biologi! Jag är så stolt över mina fina söner!
 
Sedan har veckan ramlat på. Jag har simmat 3 ggr i badhuset, grillat lika mång gånger med familjen var av senaste ggn var i kväll då även syrran dök upp!
Gott namm-namm!
 
Sedan latade sig alla inklusive katter och syrran i soffan innan det var dags för mig att gå till jobbet och jobba natt.
Nu börjar ny vecka!
#1 - - Mor:

Sååååå trevligt kalas och vad roligt med så duktiga barnbarn!

#2 - - mia:

Det var så kul att ni kunde komma :)
Duktiga söner du har! A!!
Minst tar störst plats i soffan! Katterna har en härligt avslappnad stil.

#3 - - JUNITJEJ:

Vilket härligt studentfirande!! Och vilken kåk!