Dags att börja leva på dagen igen!

Nu har jag varit borta från normalt liv i 3 dygn då jag jobbat natt.
Idag är det dax att återuppstå igen.
 
Egentligen skulle det vara allra bäst om man hade fått vara ledig idag för att i lugn och ro återhämta sig och vända tillbaka dygnet men så är ej fallet, idag gäller studiedag på firman med föreläsningar  tillsammans med kollegorna.
 
I måndags skulle jag till tandläkare kl 12 på dagen. Det var ingen enkel uppgift att kliva upp efter 3 timmars sömn, vingla iväg och sen till det svåraste, somna om  igen när jag kom hem.
Bilden ovan tog jag på en rondell jag gick förbi, ser ut som ett stort fält med tulpaner!
 
Måste planera för lite träning denna vecka också...
Ser ut som om regnet hänger i luften och sanningen att säga så har jag generellt lite ont i kroppen, speciellt i nacken efter förra veckans cykel. Man är liksom inte van.
 
 
 
 
#1 - - Anonym:

Ja, tro det eller ej- nacken tar stryk när man cyklar, till en början.
Välkommen tillbaka till vardagen :)

#2 - - Mor:

Nå'ngång i ungdomen bet "Kära Far" sin tandläkare så att han, tandläkaren, fick gå hem för dagen ;-))