Det funkade inte med vita sitsar...

Först tänkte jag ju ha vita sitsar på stolarna men jag måste haft en begåvningssvacka vid tillfället.
 
Jag började klä stolarna i vitt allt eftersom någon blev  färdigmålad...men stolarn var ju svarthåriga på noll-tid då Maja är den som oftast sitter på stolarna.
Igår efter jobbet cyklade jag till  "Stof och stil" och köpte nytt silvergrått mörkt tyg.
Göra om och göra rätt!
Detta blir faltiskt snyggare...och mer praktiskt med katter och garagefanatiker till man.
 
Efter och före...
Så som den ser ut till höger såg de ju ut när jag köpte dem på blocket :-)
Åt det här hållet kommer det väl bli sedan när det är klart :-)
10 stolar ska det bli när det är klart!
 
#1 - - mia:

Det där blev hur snyggt som helst! Vilken god smak du har! Nu börjar det rycka lite i mina fingrar…. tror jag har ett lite projekt att hugga tag i.

#2 - - Camilla:

Jösses vilken skillnad!! Du skulle nästan maila över en bild till säljarna!
Jag vill också ha ett stort, vitt bord... Så himla fint! Blir så impad av din kreativitet.
Kram och ha en go helg!

#3 - - Mor igen:

Nu är jag åter här och tittar och tycker att Du har fått det fint med stolar och bord. Jag är ju så knäpp så jag lägger ju först märke till kattbilderna. Barnbarnen får vi titta på ordentligt då vi träffas.

#4 - - JUNITJEJ:

Så himla fint det blev!