Allt om hälsa 2013.

Har glömt att blogga dett inlägg som jag skrev förra torsdagen.

I (förra) torsdags morse tog jag bilen till Mekonomen och lämade in den för service och nox-givare-byte.
Jag blir rent av aggresiv på att lägga ut 12.000 kr på bilen som jag gjort senaste veckan utan att ens märka skillnad på den.
Det är bara att bita ihop.
Smakar det så kostar det.
När jag lämnat in den promenerade jag till Älvsjömässan där "Allt om hälsan" gick av stapeln. Hade gjort upp med arbetskamraten C att ses där vid kl 10.00 när det öppnade. 
 
Vi var lite tidiga så vi passade på att dricka kaffe innan.
Vi gjode så som man gör, gick runt och testade och tittade.
Riktigt stolt är jag att jag var framgångsrik i armhävningstävlingen som fanns, man mätte centimeters höjdskillnad man kunde få till på om det var 30 sekunder. De flesta tjejer som ställde utt gjorde på knä men inte jag!
 Inte Riktigt lika framgångsrik var jag inte med den tunga stången...

Sedan fick vi massor av inspiration till att äta bättre av Fredrik Paulun och när jag kom hem blev det hårdare tag med mindre portioner, mer protein och grönsaker. 
 
På mässan gick jag till 2 olika naprapater för att få kontroll om något behövde fixas till på i mitt tycke väldigt friska och starka jag.
De var inte av samma åsikt som jag och det blir nästa inlägg.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - mia:

Var är fotot taget?
Kul med mässa! Jag hade knappast slagit dig i armhävningar men jag kan stolt berätta att jag blivit starkare i armarna efter Paolo-kvartarna :)
Kram