I fredags.

Jag hade ledig dag efter nattpassen.
Fick sådan lust att åka in till stan och bara gå runt.
Jag hamnade alldeles för länge på H&M där jag i stort sätt provade igenom hela deras sortiment.
Skickade bilder till JR som gjorde bra bedömningar vilket ledde till att en stor kasse kläder fick följa med hem.
Vad ska jag med alla svarta klänningar jag köper till? Jag går ju ändå bara i mjuk/träningskläder.
Det kan man fråga sig men det känns liksom bra att shoppa dem.
Kändes nästan som om jag var ensam på stan denna dag. 
Råkade gå förbi Ohlsons tyger också men jag hade behövt en helt egen dag för den butiken, det får bli nästa gång.
Till lunch var jag på väg in på Mc Donalds men blev äcklad och gick ut igen. Gick till Kungshallen och hittade väldigt glad en lunchrestaurang som hette Kaolri där man serverade hälsokäk!
Inga feta såser utan en massa grönsaker, magra såser pch ångkokta proteiner.
Jag rekomenderar stället och kommer definitivt äta där när jag åker till stan igen, mkt hellre det är Mc Donalds som snabbmat.
Sedan blev det helg och dags för mig att jobba igen.
För att få in alla nya kläder blev jag tvungen att sortera ut gamla kläder i garderoben. Det är alltid lite svårt men bara att köra på om man kommer igång!
 
JR och jag har haft barnfritt och ätit upp alla kalorierna jag inte åt upp i stan i fredags. vi har proppat i oss oxfilé och råstekt potatis med massor av vitlöksmör både fredag och lördag. Så kan det gå om man tittar djupt i frysen och har tur!
Nu blir det till att gå tillbaka till viktväktarkäk igen.
#1 - - Maria Härten :

Härlig ledig dag!!

#2 - - Syrran:

Jaa, jag har oxå upptäckt Kungshallarna och allt utbud där, känns fräschare än Mc ( fast vid pms tider kan det funka).
Fin klänning.
/Maria

#3 - - Camilla:

Mitt nyttiga liv börjar NU!
Efter att ha käkat upp en hel pizza och ett glas rött på söndagseftermiddagen.
Nu är det nyttigt som gäller!
Åh, jag har åkt skidor i dag i Högbo. Lycklig tjej!
Kram!

#4 - - Mor:

Som vanligt kul att "billda" (bilder) sej igenom din blogg. Skulle också gärna velat gå in den där tygaffären. Det är så jäkla kul att gå i så'na.Tänk när det fanns TVÅ sådana uppe på Kringlan i Sö-tälje! En som hade skitbilliga tyger och en lite "finare" och dyrare. Det vart många gånger jag strök omkring där......