Motion vecka 47!

Nöjd med veckans motionsinsats. Gjort något 5 av veckans 7 dagar. Vikten dock oförändrad...grrr....

Måndag 18/11: Löpning 8 km
Tisdag 19/11: F&S 1 tim skivstång.
Onsdag 20/11:Kort löpning. 4 km.
Torsdag 21/11:1 tim Box på Friskis & Svettis.
Fredag 22/11:30 hårda minuter styrketräning med JR på gymmet. Rygg + axlar (och lite baksida ben). 
Lördag 23/11: 
Söndag 24/11: 
 
Löpning 2013! 
65,3 mil. 
#1 - - Camilla:

Jättebra jobbat! Jag försöker köra mina 5 pass per vecka, varierat som du - det känns helt lagom. :)
Känns det bra att variera träningen lite och inte springa hela tiden? :)

#2 - - JUNITJEJ:

Härligt jobbat!

#3 - - Maria Härten :

Skit i vågen, mät!!
Bra jobbat

#4 - - Mor:

FNISS! Kan inte Du, som söstra din, skälla på mej på min blogg, angående min fula gran (som är så fin då den lyser) så man veeet om Du överhuvtaget varit inne och tittat? Kommer ju mej inte för med att skriva nytt då jag inget vet.