Det händer inte så mycket när man jobbar natt.

Jag och grannen skulle ha sprungit när jag vaknade i eftermiddags.
Regnet vräkte ned och det blåste så jag bad om nåd så vi skjöt upp det.
 
3 nätter jobbar jag nu. 
Händer inte mycket.
Försöker tvätta, hänga och vika och vika in i skåpen en maskin tvätt per dag.
En diskmaskin fylld och tömd blir det också per dag när man har alla barnen hemma.
Denna vecka har vi grabbarna extra då pappa reser med jobbet.
Mycket trevligt för oss! 
 
Tänker varje dag att en liten liten sak ska jag fixa utöver det vardagliga.
I dag beslutade jag att prioriterat probemområde var kontoret.
Jag har knappt varit där inne på månader pga allt renoverande i övriga huset.
 
Pappren sorterade och åtgärdade.
Väntar man tillräckligt länge går det mesta att slänga har jag märkt :-)
Torkat av borden och dammsugit.
Hann dock inte med sy-bordet. Det får bli nästa problemområde.
Dammsög och torkade golvet.
 
Sedan bedömde jag att innerdörren till lilla hallen var tvungen att stängas för vintern då lilla hallen  blir ett kylskåp vintertid.
Med detta följde att jag var tvungen att montera klart kattluckan i den dörren så att katterna kan gå genom kylskåps-slussen för att gå till ytterdörren.
 
Det är ungefär bara det här som jag hinner en kväll innan jag jobbar natt och börjar 21.00 (efter att jag jobbat natten innan och sovit till kl 16.00).
Jo, jag glömde en sak. Efter middagen såg vi på TV4Play senaste avsnittet av Solsidan, nya säsongen!
#1 - - Camilla:

Solsidan var jättekul sist! :)