Jag måste tänka ut en plan....

Jag får liksom inte igång mig hur jag ska börja tänka på att träna annat än löpning.
Jag har svårt att äta nyttigt, det är en otrolig kamp att hoppa över drogerna fett och socker.
 
På fredag skall planen läggas med tjejerna hur 2014 års träning- och lopp-år skall se ut.
Det känns mycket bra att få en plan.
Jag hoppas kunna inspirera/lura dem till att vilja göra en Halvklassiker....
Camilla ska göra en....
Klarar jag det?
Jag vet inte om jag klarar skidorna...
Just nu går jag bara och funderar.
 
Jag känner i hela kroppen att jag behöver träna styrka nu.
Kroppen är så svag och bålstödet obefintligt.
Jag måste komma igång bara!
Kanske ska jag göra ett veckoschema?
Vill dock inte känna mig stressad heller av för mycket krav...men jag måste nu som sagt.
Får ont i kroppen av att vara otränad!
Får ont i psyket av att vara ohälsosam med maten och får dålig självkänsla när kroppen är sladdrig och fluffig.
Jag måste googla lite scheman på gymet, kanske kan jag börja på några pass när jag har lediga dagar? Kanske på Friskis?
Ska tjata igång JR att släppa bilen en stund och börja styrketräna med mig om det går. Han vill ju också men behöver också en spark i rumpan.
Löpning räcker inte för mig, jag är nöjd med det jag gör där men det räcker inte. Kroppen behöver mer.
#1 - - Systern:

Tror friskis o svettis vore toppen för dej. Finns ett pass som heter Medelpass och det brukar vara toppen. Dock ligger friskis lite avigt till i H .
Tjing!

#2 - - Camilla:

Åh, jag vet inte heller om jag klarar en halva, men jag tänker ett lopp i taget. Jag har bara anmält mig till Halvvasan och Halvvättern, vet inte om jag vågar mer.
Har du inget gym på jobbet som du kan slinka in på före eller efter jobb? Det är supersmidigt tycker jag. Jag har alltid en väska packad med träningskläder på kontoret.
Socker och fett har jag också totalt tappat kontrollen på, jag som var så himla nyttig ett par veckor där inför Tjejmilen.

#3 - - mia:

Imorron sätter vi upp några nya må. Ska bli kul att ha något att se fram emot. Halvmaran är väll redan bestämd ;) Jag tror vi inte skulle ha några större problem att klara halvklassikern men det blir lite mycket eftersom vi gjorde tjejvarianten i år. Kan vi inte ta ett år och prova lite annat.
Funderar också på Friskis, dom har så många bra pass. Du skulle älska stationsträningen, tuff som tusan :)
Kram

#4 - - Camilla:

Rullskidor! Jag säger bara rullskidor! Ljuvlig träning!
Iiiih! Spännande att höra vad ni kommer fram till i morgon. Härligt med Yasuragi.