Motion vecka 42!

Har hållit igen på godsaker denna vecka och helt otroligt redan börjat känna mig bättre. Vägde idag 59,5 kg och det är ju nästan 2 kg ned mot vad jag vägt ett halvår nu. Känner mig motiverad att avstå fler godasaker!
Har denna vecka också tagit beslutet att sluta springa efter halvmarathonprogrammet jag följt i 10 veckor. Ska försöka börja träna annat än löpning. Startar om det programmet till våren igen.
Ändå fått i hop 4 springrundor denna vecka vilket blev 3,7 mil. man får vara nöjd!
 
 
Måndag 14/10:

Tisdag 15/10:-

Onsdag 16/10: Löpning 1 mil på 1:07:
 
Torsdag 17/10: Bättre känsla idag. Löpning 1 mil på 1:04:58
 
Fredag 18/10:-
 
Lördag 19/10: En superskön rolig kravlös kvällslöpning med grannen i den kalla klara luften. 7 km inkl 3 backintervaller!
Söndag 20/10: Med min glada trevliga granne M runt sjön! vad trevligt det är att ha fått en ny kompis!
 
Löpning 2013! 
56,7 mil. 
#1 - - Mia:

Känner mig också lite sugen att bli lite nyttigare nu när vi kommit hem från Prag. Magen är proppad av tung god mat och öl. Jag som aldrig gillat öl tidigare!!Träning i form av lååånga promenader har jag iaf fått under helgen.
Fredag för bli ett startskott för ett sundare liv, ska bli så kul :)
Vad ska du börja träna för något?