På pricken jag!

 Bläddrade i en Hemmets journal och fann detta insändarbrev från en kvinna vid namn Margareta.
Precis som hon beskrivit sig själv fungerar jag också.
Gör vi alla kvinnor det?
Min erfarenhet säget att män inte funkar på samma sätt.
Inte nog med att man gör en lång aktiv väg till toa man planerar samtidigt i huvudet vad man ska göra på vägen till toa nästa gång samtidigt.
#1 - - Camilla:

Det stämmer verkligen! Typiskt kvinnligt tror jag...
Och du, så klart du kan ta med JR på Skumtimmen! Det är en rysare/thriller, ingen tjejfilm. ;)
Skidor ja... synd igen att vi inte bor i samma stad, jag skulle kunna lära dig/er hur mycket som helst om skidåkning. Men som sagt, varmt välkommen hit en dag/helg i början av säsongen, så ska jag fixa en intensivkurs... haha! :) Sedan är det bara att nöta och öva. Det är sååå himla kul ju! Visst har ni konstfruset även i storstan? Täby har något tror jag.
Ha en fin fredag!
Kram!

#2 - - Mor:

Ja, precis så är det. Så har jag en fråga som "Kära Far" ständigt ställer sej: "Vad tränar E. i Sollentuna"

#3 - - Marie:

Känner igen mig precis! I min familj är det bara jag som har detta beteende vad det nu beror på...:-)

#4 - - MariaH:

Ha ha stämmer klockrent. Den var bra.