Liten insats.

Sov riktigt länge och skönt idag efter nattjobbet.
När jag vaknade fick jag stöttande och hjälpande samtal från pappa angående min murning och väggkatastrof jag bloggade igår. Kändes skönt och hoppfullt!
 
Mellan frukost kl 16.00 och  middag 19.00 smet jag ned till mitt projekt och gjorde en liten insats.
Jag slipade och grundade den i förrgår ditsatta nya taklisten.
Sedan satte jag det sista gipset runt dörren till "klädkammaren" där vårt ventilationsaggregat står placerat.
Den här jäkla väggen var egentligen hemsk att gipsa då inga skruvar "tog" då bakgrundsmaterialet bara är skit att skruva i.
Japp, och så här blev gipsningen.
Sist men inte minst, ett bevis på att jag har en 13-åring också!
Mercan agerar bäbis!
Vilken tur vi har våra små Kisse-Nissar som vi alla är så glada i!
#1 - - Mor:

Läst och7men trött....gulligt barnbarn med gullig katt.
Hoppas vi ses en stund i helgen....