Jag har anmält mig!

Är jag galen eller?
Det är sant, jag har frivilligt anmält mig igår. 
Jag provsprang distansen 2,1 mil även i dag som test och jag klarar mig runt även om det går långsamt. 
Fick bara en skada idag (förutom kraftig trötthet), en blåsa mitt under hålfoten.
I övrigt var det underbart väder, jag hade vatten med mig och knäskydd på.
 
Fötter är ju inte det vackraste som finns så nu övergår jag till muffins!
Innan spinningen igår kväll gjorde jag 38 små muffins. Jättegoda blev de!
Följde detta recept...fast jag kom aldrig så långt som till glasyren :-) Då var de nämligen redan uppätna!
När jag kom hem från spinningen hade först D och hennes väninna förbarmat sig över ett större antal och framför tvn satt JR och hade själv 11 tomma papper framför sig!
Respekt för den tvättbrädan som håller i sig trots den dieten!
 
Stackars mig...jag blev tvungen att shoppa lite träningstights även idag....
 
 
#1 - - Maria Härten :

Bra sprungit, super bra.
Kul att vi alla kör appen, den är min bästa vän just nu.

Hur hittar jag dig på runkeeper?

Hur slog muffins i appen 😉😉

Sköt om dig kram

#2 - - Camilla:

Kul! :)))

#3 - - Mor:

Du e rolig Du med alla dina små lustiga inlägg och kommentarer. Kul att läsa......
Kommer Du ihåg en IKEA-plastlåda med ett handtag i som jag för några år sedan levererade plantor i till dej.Den kommer jag att kräva tillbaka för dom har slutat att sälja den storleken. Hade den funnits på IKEA, där vi var igår hade jag aldrig sagt något, men nu....Jag saknar den faktiskt. Senast jag såg den hos dej stod den längst upp på en hylla i källaren med verktyg i.
/Din gnidna gamla morsa.

#4 - - Mia:

Haha får du plats med fler träningskläder i din garderob? Tightsen var riktigt snygga, du kommer säkert förbättra tiden avsevärt i dom :)

#5 - - JUNITJEJ:

Kanonsnygga tights!