Min första riktiga Halvmara!

Äntligen har jag sprungit min första officiella Halvmara!
(Har ju övat 2 st hemma innan men det räknas kanske inte på riktigt?)
 
Underbart väder och jag kände mig pigg och stark hela loppet.
Målgången!  
JR stod på första parkett och hejade vilket gjorde mig glad!
Man springer nästan lite bättre när någon hejar!
Jag är otroligt nöjd med min tid!
Jag sprang jämt och lagom rakt igenom,  hann njuta av omgivningarna till och med!
Höll nästan på att missa medaljen som var ett armband från Snö....men jag ville egentligen hellre ha diplom, det gör sig bättre på EGO-väggen :-) 
 Trevligt nog träffade jag 2 väninnor där så jag hade trevligt sällskap innan loppet!
#1 - - Maria H:

👏👏👏👏👍👍👍👍😉

#2 - - Camilla:

Tjohooo, så bra kämpat! Du är grym Sussi!
Jag skulle nog hellre välja armband. ;)
Kram!

#3 - - Kraka:

Vad menas med brutto- och nettotid?

Svar: Inte en jäkla aning...
Frudin

#4 - - Syrran:

Jääääää, you dit it! Grattis o bra kämpat!
/Syrran

#5 - - Mor:

Rama in medaljen och sätt upp på väggen!!!