Panikshopping!

Oroar mig för fötterna inför lördagen.
Mina gamla löparskor har nu följt mig i mer än 100 mil och de är trasiga och ger mig blåsor och blånaglar när man springer längre.
Cyklade till Kungens Kurva och hittade Intersport som hade total utförsäljning då butiken upphör. 
Köpte 2 par för halva priset.
Dumt eller bra att byta skor inför lopp? Det får framtiden utvisa.
#1 - - Camilla:

De där är "mina" Asics, men i annan färg. De är grymt sköna! Jag hejar på dig i helgen! Fint armband fick man, i stället för medalj. :)

#2 - - Maria Härten :

Kör på i dom nya, men satsa på ett par nya sköna strumpor L
Lycka till!!

#3 - - Mor:

Lycka till med det Du nu ska göra i helgen....?

#4 - - JUNITJEJ:

Underbart köp!

#5 - - Mia:

Farligt att byta skor precis innan ett lopp men som dina fötter såg ut efter dom gamla skorna spelar det kanske ingen roll. Kan du inte försöka gå omkring i skorna så mycket som möjligt innan loppet.
Håller tummarna för att allt går bra och att du slipper blåsor och skoskav.
Kram

#6 - - Kraka:

Det verkar ju lite pest eller kolera eftersom de gamla inte heller funkar.
Lycka till!