Påskäggsletning!

E´s låg i tvättmaskinen och A´s bakom datorn. De fick leta ganska länge faktiskt!
JRs låg naturligtvis i garaget i bilen!
Svårast var dock D´s. Hon höll på att bli helt knäckt!
I en av soffkuddarna hadde jag stoppat in det i :-)
 
Själv kan jag stolt meddela att jag inte fallit för en enda lite godisbit på hela påsken!
På skärtorsdagen fick jag en chokladbit av syster J på jobbet som en ...en köttbulle av Lufsen typ, en chokladbit av vänskapsband så den åt jag upp med glädje och njöt! Det var en fin chokladbit och jättegod! Därefter inte ett dugg!
 
Jag önskar att jag kunde vara måttlig som andra och bara njuta lagom av godis och livets goda men tyvärr är det allt eller inget som gäller för mig. Nu har jag klarat inget.
 
#1 - - Kraka:

Jag har varit väldigt måttlig med godis den här helgen. Första chokladbiten var efter midnattsmässan i domkyrkan och ett par bitar på jobbet igår. Nu är allt slut här så det finns inget att bli frestad av. Ett enda glas vin också, när jag kom hem på natten efter mässan.

#2 - - Mor:

Läääääst, naturligtvis....

#3 - - Mia:

Har du bara ätit en godisbit!!! Jag tyckte jag var duktig som bara åt ett litet påskägg :)
Kram

#4 - - Camilla:

Åh, shit... jag har fullständigt tröstätit godis hela påsken på jobbet, då vi fått världens största påskgodispåse (finns fortfarande kvar!). NU är det stopp för mig. Jag går inte ens ner p g a giftstruman längre.
Härliga bilder!