Påsken...lite mer.

Förutom en del nattjobb så bjöd påsken på grillpremiär x 2.
Det var så jäkla trevligt väder att jag tackade högre makter för all sly som jag fick sitta och klippa i slänten till ljudet av fåglar och en ljudbok.
"Jag heter inte Miriam" Av Majgull Axelsson. Den var lite seg men innehållet bra.
Hur mycket sly som helst som inte syns så mycket innan löven kommer. När löven kommer är det inte lika diskret längre.
Det är sällan jag går upp på berget bakom huset. JR tycker vi borde ha en bänk här uppe och sitta här och titta på solnedgången.
En vacker solnedgång har jag sett i påsk men tyvärr hann vi inte in i Kungsan för att titta på de vackra träden.
På denna vackra stig har jag dock sprungit några varv, det är en del av vägen runt sjön jag springer några gånger i veckan.
Man får verkligen inte missa hur vackert allt är nu.
E har stutsat lite på studsmattan.
D har tvättat sin cykel.
Maja har hjälpt JR med bilarna.
Maja är en riktig bil-katt.
Mercan hjälpte JR att byta batteriet i min bil och hon låg lite snitsigt i motorutrymmet så att folk stannade på vägen och pekade och log.
Sedan har jag städat resten av balkongen..
...och klippt ned rosorna....före!
Och efter.
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Mor:

FNISS! Han Du inte göra mera än detta??? FNISS igen...