Ute och cyklar!



Åh fy fasen vad kallt!
Jag fick en semesterdag idag då det var lugnt på firman.
Åkte och klippte mig ca 8 cm för att få lite liv i riset.
Sedan åkte jag ut och cyklade. För att ha ett mål med turen cyklade jag lite spontant till den adress i Älta där JR jobbar idag.
Sitter nu och värmer mig i porten i det hus han jobbar. Det var motvind de 2 milen hit och askallt! Ångrar mig så mycket, det är hemskt väder i smyg!
Hur skall det gå att cykla 16 mil i början av juni?
Just nu känns det bara hemskt men mest av allt kallt!
#1 - - Mor:

Hade Du frågat oss ang. vädret idag hade vi kunnat tala om för dej hur det skulle bli. Vi visste att det skulle slå om ang. värmen därför stack vi ut tidigt i morse på golfen för att hinna undan kylan. Tittar Du aldrig på väderleksrapporten på TV? Där talade dom att det skulle slå om idag på eftermiddagen.

#2 - - Mia:

Börjar också bli lite orolig angående cyklingen. Det är inte långt kvar! Hur mycket tror du man måste cyklat innan? Totalt 50 km?