Vacker dag.

Igår morse när jag skulle åka in till stan för att springa Halvmaran...det var en fantastisk morgon helt enkelt!
Jag har ju inte hunnit in till stan tidigare för att se de vackra träden i Kungsträdgården men igår morse hade jag hela härligheten nästan helt för mig själv!
Det var en magisk stund!
Sedan promenerade jag efter en kort spårvagnstur ut på Djurgården.
Jag var nästan salig när jag såg himlen spegla sig i vattnet och kände hur temperaturen steg från minus 1 till att bli en underbart varm och solig dag minut för minut.
Jag promenerar troligen för sällan då detta gjorde mig så upprymd.
Det kändes så lyxigt att helt själv i den tidiga morgonen få uppleva det här och jag hade en spännande rolig dag framför mig.
Allt detta vackra mitt i vår huvudstad.
Det är ju exklusivt och pitoreskt.
Sedan var det ju loppet och det har jag ju redan berättat om.
På kvällen var jag en slagen hjälte med endast en blåsa på stortån.
 
JR ville ut och prova lite starter på lek med lek-bilen så jag förljde med och filmade och hade bogserlina med ifall det skulle skita sig.
Det enda som sket sig var jag när han drog igång och gasade och eldsflammor och "ytterst starka ljud" kom från bilens avgasrör, jag trodde ju jag skulle svimma! Var inte beredd! :-)
 Söndagen bjöd också på en vacker dag men för mig blev den spenderad på firman 7.00-21:30.
 
#1 - - Mor:

Ja, det är en vacker huvudstad vi har!
I morgon ska jag försöka fota dina plantor jag har i växthuset och skicka bilderna per mobil, så att Du ser vad Du har att ta emot framöver....Om jag nu kommer ihåg hur man gjorde.

#2 - - Mia:

Vilken tur du hade med loppet att det var en så otroligt vacker dag. Resultatet hade däremot inget med tur att göra, du är helt enkel väldigt bra tränad. Grymt duktigt!