Världens bästa JHs födelsedagskalas!!!

Min väninna JH fyllde år och ställde till med härligt kalas!
Av mig fick hon Kettlebells. De var lite knepiga att slå in :-)
Det var så mysigt där i trädgården, alla gick glatt runt och pratade och det gjorde inte så mycket att att regnet kom och gick.
Alla hade tagit med sig och födelsedagsbarnet hade själv fixat härliga grejor, endera kakor eller någon buffémat och borden dignade!
Jag bidrog med lite cupcakes som jag fixade på morgonen innan kalaset.
På eftermiddagen lekte vi teambuildinglekar med väldigt fin effekt!
Plötsligt var det kväller och all mat dukades fram som alla haft med sig. Köket blev plötsligt upptaget av massor av personer som började fixa med sina medhavda maträtter och grillarna startades.
Buffén som uppstod var som sagt underbar.
Stämningen på topp!
Jag fick en ny löparkompis också, CF som nu finns på min Runkeeper. Hon har sprungit ett Marathon precis i min takt och vi lade upp stora planer för att hon skulle starta upp träningen igen och att vi på håll (då vi inte bor så nära) och på sikt ska peppas att nå våra mål.
Hennes man ska vi dock inte tala om och blanda in här...han hade gjort 3 Ironman...han spelar inte i vår liga...men han hade 2008 inte ens kunnat simma 25 meter eller ens springa en mil så kanske kanske det finns hopp för oss också att bara springa en Mara någon gång :-)
Tack kära JH och A för en underbar kalasdag! 
 
#1 - - Anonym:

Tack Bästa Sussi för att du kom och bidrog...du missade att du tränade på att stå på händer också ;) Tack så jätte mkt för mina jättefina kettlebells och underbara cupcakes !!! Puss och kram JH