3:e advent.

På fredagen var det svårt för oss att få komma iväg från jobbet pga hög belastning.
När jag väl kom hem och slappnade av somnade jag som en sten i soffan. (Fasen vad tråkigt)
Vid halv helva på sena kvällen vaknade jag pånyttfödd och återuppstånden och då JR ändå tänkte låta sig uppslukas av UFC så bakade jag fler lussebullar.
De blev riktigt fluffiga och lätta i konsestensen.
När vi sent på lördagsmorgonen vaknade hade syrran ringt.
Hon behövde akut hjälp med Ipren och lite omtanke och systerlig kärlek då hon drabbats av feber och förkylning och var klen.
Jag tog med mig allehanda vitaminer, febernedsättande och matlåda med biff samt fikabröd och åkte till undsättning.
Vi hade en jättemysig stund efter att syrran harklat upp sig och fått ipren.
 
 
Sedan åkte jafg hem och pysslade med allt och inget.
   
 
På kvällen bakade jag en ny sats glutenfria pepparkakor.
De blev bara nästan lika fula som vanligt men absolut lika goda!
På kvällen sprang jag jättesakta 5 km på isgatan utanför.
På söndagen utförde jag lite tomtebestyr. Nu börjar sådant bli klart. Sedan började det om igen.
Jobb söndag och måndag natt. 
 
#1 - - Mor:

Trevliga bilder, men den sista i raden....?
Krya på dej!!!