Tjejträff!

 
Igår gick jag upp extra tidigt efter dag-sovningen efter nattjobb för att möta väninnorna på trevlig tjejträff.
 
 
Jag och JH möttes lite tidigare för lite shopping i Skärholmens centrum.
Hon och jag har kommit fram till att vi är riktigt bra på att shoppa ihop och  den gåvan måste helt klart främjas och vidareutvecklas!
 
 
Sedan åkte vi hem till S vår Turkiska väninna som visade sig vara helt Svennefierad på hemmaplan.
Jag hade förväntat mig åtminstone en liten vattenpipa och något i orientaliska färger och åtminstone en liten gryta i långkok på spisen men där fick jag fel.
Ett stilrent nordiskt hem med fantastisk brockolipaj och sallad väntade M, JH och mig.
Det enda i sann turkisk anda hon kunde frambringa i hemmet var sig själv och en vacker och trevlig syster som dök upp.
 
 
S fyllde också år och både S själv och JH hade bakat härliga tårtor så vi åt så magarna stod i 4 hörn!
Jättymånga härliga skratt och tjejsnack i kubik förgyllde denna tisdagskväll!
  
Sådant här skall man helt klart göra mer av en vanlig vardag!
Vi hade kallat det för fika men det blev ju en supertrevlig middag!
Vardag när den är som bäst! Tack tjejer!  
 
Ps. Till er på firman som undrar hur tjejerna har det så verkade det tyvärr vara så att de har det jättebra både M och S men de hälsade till alla och jag kämpar på med att få dem tillbaka till oss. 
JH har 2 veckor kvar innan all behandlig är klar och sedan är hon tillbaka hos oss på firman!
Hon är så stark både mentalt och fysiskt och tränar varje dag och är i sitt livs form! Respekt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Mor:

Va'söt Du är!

#2 - - Mor igen:

När Du var i tonåren, var Du lik Anna Book, fniss!
Nu är Du lik Alice Bah! Fniss igen.

#3 - - Camilla:

Snygga brillor!