Grattis Syrran!

Finn likhetern:-)
2 gråa soffnjutare.
Igår blev det Max hamburgerestaurang för oss efter att vi lämnat D till hennes mamma på kvällen.
JR fick naturligtvis välja glutenfritt och jag tyckte hans hamburgare såg så sjukt eländigt blek ut att jag tog kort på den när han fick den.

Han sade den var god men han tyckte den var mindre än 1/4 av en ordinarie Supreme.
När han ätit hälften märkte vi att hans till och med saknade själva hamburgaren! Snacka om torftigt :-)
Det kanske säger lite om nivån på vår alerthet...
Han fick en ny men då kändes det redan försent.
Idag är en stor dag! Men syster fyller år och flyttar!
Efter jobbet hyrde vi en lastbil...automat! ....som jag körde.
Har aldrig kört automat förut och inte så ofta lastbil.
Jag och stora sonen ilade iväg till syrrans gamla lägenhet där vi mötte upp Mor, Far och Syrran.
Vi fikade födelsedagsfika och Syrran fick presenter till sitt nya hem i form av glas och porslin och koppar. 
Hoppas så att hon gillar, att vi valt rätt.
Sedan packade vi lastbilen och Mor och Fars bil full och flyttade hela lasset snabbt och elegant smidigt till hennes nya lägenhet.
Ovan en bild på badrummet.
Här det fina sovrummet.
Köket var absolut topp-renoverat!
Så otroligt fint och så trivsam lägenhet!
Jag misstänker starkt att mamma börjat ta anabola steroider och smygtränat på gym för här sparades det inte på krutet!
Kära far bar också duktigt men vi försökte vara rädd om honom och sonen A bar som en duracellkanin.
Jag behöver väl knappast säga att jag var lite spänd när jag körde lastbil!
 Syrran dansade lycklig runt och jag förstår henne, lägenheten var så otroligt fin!
Grattis Maria!
#1 - - Camilla:

Åh, så fint!
Haha... Jag skrattar ihjäl mig åt mammas anabola steroider! Man förstår ju varifrån du fått din styrka.
Modigt att köra automat-lastbil!

#2 - - JUNITJEJ:

Vilken fin lägenhet!

#3 - - Syrran!!:

Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusen tack för allt, igen!!!!!!!!!!!!! Bloggar snart.
/Syrran