Hobbyelektriker!

 Allså nu ha jag publicerat det här inlägget så jäkla många gånger nu och det bara försvinner!

 Idag infann jag mig på Hornbach i tidiga ottan och gjorde efter extremt mycket tänkande av med 1000 kronor på elprylar.
 Efter en lunch på Ikea åkte jag sedan hem och tog tag i kopplandet.
 Jag drog kablar från ett takutag, delade, delade och delade elen så att slutligen 8 lampor tändes från ett uttag från en knapp vid rummets dörröppning!
Jag är faktiskt fruktansvärd stolt att jag klarade det här!
Nu hänger 4 lampetter i fönstret och nästan inte en sladd syns...åtminstone kommer ingen synas när jag är helt klar,
Alla el-delarna har jag skruvat isär och kopplat el till helt själv!
Jag kan nog inte jobba med el på ackord...det tog hela min lediga dag men nu klappar jag mig för bröstet för min spännande insats!

#1 - - Mor:

Duktig Gumma ! DETTA har du ärv efter mej! Far lagar mat, Mor "elektrikar" Du skulle se hur jag har det innan 1:a advent med alla ljuspunkter....
Mysigt ser det iallafall ut i dina fönster. Mer alltså att ha tänt på dagarna när solen skiner?? FNISS

#2 - - Camilla:

test...

#3 - - Camilla:

Jo, nu! Det gick inte att kommentera här heller.
Skulle bara säga att du är grymt duktig som vågar prova allt!