Älskade E fyller 14 år!

Min älskade lilla gullunge börjar bli stora karln! 14 år.
I lördags firade vi honom med en liten släktsammankomst.
Fina moster Mia gratulerade honom med presentkort på Stadium vilket var en mycket bra idé.
Det är stört omöjligt att förstå vad de önskar sig nu för tiden. Min smak verkar vara helt skild från sönernas nu för tiden om man säger så.
Jag fick fråga storebror A i allt vad jag skulle köpa som present från oss.
 
Bilderna kommer som alltid lite i oordning här.
Se så fint barnen håller sams i soffan dagen till ära, man kan nästan tro att det handlar om något sorts samarbete!
Till middag hade jag gjort lasagne och min pappa frågade till och med om receptet!
Det tar jag som en komplimang då han själv är mästerkock i mitt tycke!
 
 
JRs pappa stod för jättegott vin, han kan verkligen det där med att välja goda viner!
 
Min mamma och pappa förstod nog lika lite som jag vad de köpt till E i present.
Det var 2 spel till spelkonsolen ps4 som han ficka av oss och sin pappa som gemensam present.
Bara E är glad så är jag glad!
Tårtan blev riktigt god tycker jag också....fast nu måste de vara slutätet av sådant för min del.
 
Av gammelmormor W på Gotland fick E pengar.
Tänker mycket på henne nu, Hon har blivit äldre plötsligt och behöver mer stöd och hjälp.
Hon är 93 år ...eller 96? Jag vet inte exakt. Idag har hon fått flytta hemmifrån till ett hem där hon får mer hjälp.
Är så glad att jag fick träffa henne i somras hemma hos henne med min familj. Jag hoppas att hon inte känner av smärtan att inte kunna bo hemma längre utan ser det med mjuka konturer som jag hoppas ålderdommen bäddar in en i.
Denna bild borde kommit först! Innan kalaset for JR runt och dammsög och moppade hela övervåningen! Jag tycker han är snygg iförd mopp!
 
 
#1 - - JUNITJEJ:

ETt stort GRATTIS till sonen!

#2 - - Mia:

Vilken fart det var på JR, han passar med mopp :)
Tänk att grabbarna blivit så stora!!! Hälsa och gratta från oss.
Kram