D fyller 11 år!

Igår kom D hem från mamma och vi kunde äntligen fira hennes födelsedag!
11 år stor har hon hunnit bli.
Efter jobbet skyndade jag mig hem och gjorde en jätteplåt med fläskfilé med gräddsås och champinjoner och till det hasselbackspotatis.
2 av 3 kära små kusiner som kom på släktkalaset. Vi saknade farmor Siv och hoppas hon kan se dessa bilder från himlen.....men jag tror att hon var med.
I soffan sitter JRs bror, kusinernas pappa och han berättade att han från igår nu åter arbetar heltid som chef  efter sin levertransplantation i somras.
Jag tycker det är ett underverk att allt kan bli så bra!
Tack alla på jobbet som läser här som gjorde det så bra för vår familj under den tiden.
(Jag vill med detta bara visa hur värdefullt vårt jobb är!)
Småtjejerna var väldigt intresserade av katterna och katterna fick så många leksaker att leka med :-)
Min svägerska A och hennes syster V.
 
#1 - - Mor:

Vilka gulliga "stora" damer och fina bilder!!!!!

#2 - - Camilla:

Grattis till söta D! Vilka spännande paket. :)
Så underbart med Jörgens bror! Fantastiskt ju! :)
Angående Polar-appen kolla så att det står "Bluetooth" på den platta du klickar fast på pulsbandet. Jag hade ingen sån, men pappa råkade hitta en ute i ett motionsspår för ett tag sedan, någon som måste ha tappat den. Jag trodde att den var trasig, men den fungerade hur bra som helst. :D

#3 - - Mia:

Gratta D från oss. Vilket mysigt kalas du fixat och fina foton du tagit.
Kram