Motion vecka 4.

Jag är nöjd med veckan. Jag är nöjd med mina motionsinsatser i stort nu för tiden men inte med min vikt så på det stora hela är det insatser som måste göras med kosten.
Egentligen har jag inte vägt som jag vill på hela förra året. Jag äter för mycket. Måste göra något.
Måndag 20/1: 

Tisdag 21/1: 1 tim yoga på jobbet.

Onsdag 22/1: Årets första varv runt sjön sprungen. 1 mil.
Halt och moddigt men skönt och det gick bra.

Torsdag 23/1: -

Fredag 24/1: 65 min Spinning på F&S
 
Lördag 25/1:Löpning med grannen 6 km.

Söndag 26/1: 40 min styrketräning med JR på gymmet.
 
5 km löpning med grannen M.

Löpning 2014:
4,71 mil.
Simning 2014:
6,5 km
Antal tillfällen på Flex 2014: 4 st.
Antal tillfällen på Friskis 2014: 2 st.
#1 - - Camilla:

Jag går f-n inte ner, fast jag varit utan fikabröd och godis hela januari... Minus 300 gram! Va?!
Nej, då kan jag lika bra svulla.
Jobbigt med mormor och att hon är så långt borta för ett besök. ❤️
Kram!

#2 - - Maria och Svea:

Ta hand om dig och älska dig själv som du är.
Kram

#3 - - Mia:

Problemet är bara det att man blir så hungrig av att träna! Den där appen jag använder för maten är riktigt bra men lite jobbig att hålla på med.
Kram