Processen inledd.

Nu har jag inlett processen med att anmäla mig till lopp för 2014.
Först ut blev cykelloppet  "Siljan och Orsasjön runt" 16 mil den 7:e juni med tjejgänget.
Jag tänkte anmäla mig till "Halv-Vättern" 15 mil cykel med Camilla också och på det sättet inleda min halvklassiker men dessa 2 lopp ligger på samma helg så det gick åt skogen med den planeringen.
Hur kan man lägga 2 lopp samtidigt?
De 2 loppen är ju för samma sorts folk i Sverige tänker jag...
Nu skjuts min Halvklassikerstart upp lite.
 
Glad att jag nu börjat planera mitt 2014.
#1 - - Mor:

HUUUR har jag fött fram en dotter som är sååå olik mej? Skulle aldrig ens drömma att ge mej in på dylika saker. "Kära Far" är nog lite ,lite skyldig till detta.

#2 - - Mia:

Kommer det att bli ännu fler lopp?

#3 - - Camilla:

Dessutom brukar cykeltävlingarna (i alla fall Siljan runt) vara samma dag som Stockholm Maraton.
Men KUL att du är på gång och jäklar vad långt ni ska cykla. Jag tyckte att 7 mil var alldeles lagom runt Orsasjön, det är nog lite klent virke i mig.
Blir kul att få sällskap från Vansbro.