Att få ha hela familjen runt sig!

Jag tycker att La Mata Torrevieja är mycket finare än jag förväntade mig.
Det är fint, luktar gott och inga skabbiga hundar! Bara 4 timmars flyg bort.
Jag gillar att ha hela familjen runt mig, förstår ju att det inte är så många år till man får barnen att följa med.
På morgnarna springer jag i värmen och är i stort sätt död efter 5-6 km men jag älskar det.
Man ser inte vilka bilder man laddar upp här då det är så ljust här på stranden :-)
Härliga vågor att bad i!
Jag får blogga fint när jag kommer hem!
Söstra mi och jag, speciell bild till er mamma och pappa!
 
 
#1 - - Mor:

Jättekul som vanligt med dina bilder och det är inte ofta man får en bild på våra döttrar på samma bild! TACKAR!Ni ser ut att må bra.....

#2 - - Anne:

Verkar helt underbart. Skönt det är fler än jag som känner sig "döende" under löpturerna. Sjukt varmt här hemma också.