"Ernstat" oss för lite.

Det är verkligen supermysigt att tända ljus och sitta ute och läsa de ljumma sommarkvällarna. Att helt enkelt bete sig lite "Ernstigt".
Jag önskar deffinitivt att vi gjort detta mer denna semester men det har inte funnits så mkt tid.
...dessutom kan ju vem som helst se att dessa utemöbler inte är det minsta ligga-och-läsa-vänliga. Därför beställer jag idag en soffgrupp i ute-rotting eller vad det heter till altanen få det just nu är halva priset på alla utegrupper på Easy living :-)
Sommaren är ju inte slut bara för att jag är det :-)
Så fort fasad-jäkeln är klar skall jag bara ligga och läsa med tända ljus och pilla mig i naveln, det är då ett som är säkert!
 
#1 - - Mia:

Ser mysigt ut men det blir nog bekvämare med nya möblerna :)
Kram

#2 - - Mor:

Satan i gatan vad mysigt det ser ut ändå.