Jobbar igen.

Jag jobbar på jobbet den här helgen natt.
Det känns okay.
Fastän det är mycket att göra så är det ändå viss avslappning från allt kroppsarbetet jag utför hemma just nu. Hemma sliter jag som fasen med fasadeen under den korta tiden jag har fasadställningen.
 
Jag försöker springa lite också men kroppen orkar helt enkelt inte några längre sträckor efter allt målningsarbete.
Jag har sovit dåligt också den senaste tiden, det började med att sängen i Spaninen var för mjuk för oss och sedan kom ivi ur fas med sömnen.
Just nu längtar jag bara efter att fasaden skall bli färdig (vilket är långt kvar tyvärr) så att jag får sitta på balkongen och läsa en bok med ett levande ljus och ett glas vin i den ljumma kvällen.
Då...när allt är klart skall jag fokusera på löpningen igen och på kosten men just nu orkar jag inte.
Äntligen har JRs bildels-bil blivit hämtad till skroten så nu är vi av med den! Skönt.
 
 
 
#1 - - Mor:

SKROTEN? Trodde det skulle bli nåt jättefint av den när den blivit klar med hjul å sånt.....