Världens bästa föräldrar fyllde år!!!!

Mina varmaste gratulationer till Pappa och Mamma som fyllde 70 respektive 71 år i fredags!
De flydde fältet hemifrån och kom till oss för att fira i liten skala.
Grabbarna var hos sin pappa men kom över på fika.
De pappa önskade sig var egentligen bara att jag skulle baka åt honom och att han skulle få ta med sig kaffebröd hem :-)
Jag hade bakat på nätterna under veckan innan och på dagarna hängde jag ju ute på byggställningen och målade så inte ens rentvätten var bortplockad från fikabordet! 
Jag trodde vi skulle sitta ute men det var ingen som klarade sitta utomhus i den intensiva värmen.
JRs pappa kom över och fikade med oss också.
Idag måndag hade jag ställt klockan på 15.30. Gick ut och målade det sista där denna bild visar. Flyttade sedan ställningen till fönstret där jag skall sätta lister i morgon em när jag vaknar efter nattjobbet.
Så här ser det ut i hallen hemma nu då med alla lister och brädor jag paralellt målar till utsidan av köksfönstret.
 
#1 - - Mor:

Tycker bara det är "lite" hemskt att höra att Du bakade på nätterna!!! Så menade vi inte när vi skojade om överblivet fikabröd och kylbox. Man får ju skitdåligt samvete över detta, men nu är det som det är och "Kära Far" ÄLSKAR dina godsaker men är lite förvånad över hur sött allt är.Vi håller nämligen på att vänja oss av med sötsaker p.g.a. av mej och varningarna jag fick hos doktorn.