MIn dag idag!

Dags för mig att byta bil. Det är inte så att jag har blivit högfärdig utan ..det kan helt enkelt börja bli dyrare att ha en gammal bil än ny ibland. Jag har räknart ut att det kommer bli samma pengar för mig per månad  att ha en nyare bil än denna Audi. 
Dagen idag har jag totalsanerat min bil till nyskick! 
Absolut hela dagen har jag gnott, damsugit och polerat varenda litet skrymsle på den.
Mercan satt med i bilen och kollade att jag skötte mig.
Motorutrymme och innuti hela bilen blänkte när JR kom hem till kvällen.
Idag hann vi inte åka till bilfirman för att titta på den nya bilen jag sett ut, de stängde innan JR kom hem nästan så det får nog bli till helgen. mer om det då.
Kommer troligen lämna min bil i inbyte på bilfirman, orkar inte ens försöka sälja på Blocket även om man får mer om man har tur. Det är väl ingen säljabil-tid i Sverige detta år.
#1 - - Mor:

Vi har några bilar här nere som bara väntar på att bli ompysslade......