Ny bil!

Den här bilen är från och med i kväll min!
Jag hade sett ut den på nätet efter tips från vänner och stöd av pappa och JR. 
Jag tycker faktiskt att den här är den snyggaste småbilen jag tittat på.
Den är dessutom en diesel. 
Jag blir dess första ägare. Den har varit demo-bil på Hedins bil och såldes nu ut som begagnat pris fast den bara gått 71 mil och är helt ny.
Den kostade 154.900 kr i egentligt nypris pga att det är en diesel men var sänkt till 134.800 kr nu.
Jag prutade ned den till 128.000 kr och jag tror det var ett riktigt bra pris på den!
 
I morgon bitti levereras den hem till mig då de var tvungna att ställa på bilen innan jag kunde få den.
 
#1 - - Mor o Far:

GRATTIS till nya bilen. Hoppas den sköter sej!

#2 - - mia:

Grattis till ett mycket bra inköp.

#3 - - Camilla:

Oj, vilken söt! Grattis! Roligt med helt ny! :)

#4 - - JUNITJEJ:

Så fin! Grattis till den nya bilen!

#5 - - Syrran:

Å vilken fin liten pärla!
/Syrran