Flashdance!

Vaknade stel efter gårdagen (som jag återkommer till).
Frukost och en snabbis på löpbandet på gymmet sedan dusch och hoppa i den lilla svarta, sminka sig i bilen och möta Mia i Charlies garage. 
Därifrån ilade Mia och jag in till stan. 
Vi råkade gå in på affären Desigual och där råkade jag köpa en kappa...
Sedan bar det raskt av till Chinateatern.
Musikalen Flashdance!
(Nu bloggar jag i pausen och det är helt fantastiskt!
Vi är lyriska!)
 Och nu är musikalen slut.
De var alla så otroligt underbara och man bär därifrån med sig en lycklig känsla. ...och en önskan att man var 20 år yngre, vältränad med sångröst och taktkänsla så man fick jobba där!
Helt otroliga Hanna Lindblad har huvudrollen och jag kan bara säga att hon var strålande magisk och grymt duktig! 
 
#1 - - Mor:

Har sett några snuttar av denna musical på TV då och då och blivit imponerad av tjejen som dansar upp på ett bord.Det ser väldigt kul ut och jag håller med, vad roligt det vore att kunna dansa så. Så det är klart, övar man en stund så: DET SKA GA!!!FNISS

#2 - - Mia:

Va bra den var!
Var dock lite besviken på att inte håret var äkta ;)