Grattis stora sonen A, 17 år!!!!

På måndagen var jag ledig och kunde baka en tårta till kvällen då vi skulle fira stora sonen.
Jag bakade glutenfritt så att även JR kunde ta del i tårtätningen.
(Jag sågar itu bottnarna på 3 nivåer med redskapet till vänster på köksbänken, en metallbåge med en flyttbar metallsträng på som jag fått av mamma, en mycket smart manick!)
Sedan slog jag in paket och fixade. 
Det svåraste är ändå att hitta på rätt saker till en kille som fyller 17 år.
...men på något sätt blev det hela ändå rätt vad det verkar som..
Av er kära mor och far blev det dessa 2 ps4-grejor...fråga mig inte vad det är och förhoppningsvis är det inte våldsamt...fast det är det troligen...då det heter killzone....eller det kanske är en zon för killar :-) ?
...Vi väljer väl att se det så va? A blev mycket nöjd för sakerna och för slanten från Gammelmormor!
A visade bilden ni skickade honom i lördags och vi skarattade gott , ni var väldigt söta!
Nu kan ni skicka bild också!
Stolt Moster Mia kom och grattade!
Vi lärde Moster äta Guacamole.
Hon trodde det var äcklig men när hon fick smaka riktig hemmagjord omvärderade hon raskt!
Mycket trevligt att ha moster i soffan!
Inte alltid man får ha grabbarna samlade i soffan heller så man får njuta då det inträffar!
Sedan tårtade vi och myste tillsammans.
 
 
Nu är det tisdagskväll och en intensiv men rolig arbetsvecka har tagit fart.
7-16 varje dag resten av veckan. 
Efter jobbet idag åkte jag och bytte lite kläder jag köpt för stora till sonen A och sedan åkte jag med honom till hans gym och löste nytt gymkort för honom.
 
Nu sitter jag ganska oföretagsam i myskläder efter att ha fixat och vi har ätit falukorv och snabbmakaroner...
Jag hade tänkt att springa idag men så fick jag lust att bara softa och så kommer det att bli.
 
#1 - - Maria Härten :

Oj vilken fin tårta, super fin.
Mysig kväll ni hade

#2 - - Camilla:

Men så lik dig han är på den översta bilden! Jättefin kille!
Underbar tårta och fint firande.

#3 - - Anonym:

Jättemysigt var det!
Kram
/Maria

#4 - - Mia:

Du är ett riktigt proffs på tårtor, jättefin! Gratta A från oss.
Kram

#5 - - Mor:

Vilken maffig tårta! Att Du bara kan! Jag har skickat efter en annan häftig sak man kan skära tårtor med. Den måste vi testa nå'ngång. Åh Du,vilken snygg 17-åring!!!!
Nu är det inte bara E. ni får besvär med med tjejer å sånt. FNISS!