Motion vecka 13!

Det blev inte så rysligt mycket träning denna vecka.
Först hade jag obehagligt känningar av knäna efter förra veckans långspringning och så hade jag känningar i halsen hela veckan och beslutade ta det lungt.
 Jag köpte ett pulsband igår till min Samsungtelefon och det verkar funka även om det snodde en del el med Bluetoothen och GPSen på samtidigt.
 
Måndag 24/3:- 
 
Tisdag 25/3:-

Onsdag 26/3: 
Spinning 65 min på F&S
Torsdag 27/3: -
 
Fredag 28/3: 
 
Lördag 29/3: 
Tränade armar med JR på gymmet 30 min sedan sprang jag de 6 km hem.

Söndag 30/3:
Sprang et varv runt sjön i den härliga solen. Sprang lugnt så jag inte äventyrade något med halsen.
Hade dock lite högre puls än valigt trots att jag sprang sakta.
 

Löpning 2014: 
23,2 mil. 
Simning 2014: 
6,5 km 
Antal tillfällen på Flex 2014: 12 st 
Antal tillfällen på Friskis 2014: 9 st. 
Antal tillfällen hemmaträning pass 2014: 4 st.
#1 - - Camilla:

Titta, det är lika band som jag har. Det blir bra! Kul!
Vila benen lite nu.
Kram!