Krativ D!

D hade bakat muffins så igår invigde vi nya kopparna för en kvällsfika på altanen. Nu kommer finvädret!
Jag fick fina örhängen som hon gjort i lite för tidig morsdagspresent!
Hon är mycket kreativ för i kväll har hon sytt och pysslat i sitt rum och ut kom detta vackra monster med henne efter ett par timmar! Detta måste hon nog ändå ärft lite efter mig ;-) Jag vill gärna tro det i varje fall! Ja ja..kanske från sina föräldrar också men jag tar gärna på mig lite arv och miljö!
 
På denna bild kan man också se Mercans svan och det är vi så glada över. Vi var oroliga för henne igå då hon hade bråkat med Maja och stannade ute i över ett dygn!
#1 - - Mor:

Överskriften på detta "KRATIV D" fattade jag inte först men efter att ha sett vad D. gjort förstod jag. FNISS!
Katter stannar gärna ute flera nätter när det blir varmt. Dom finns säkert i närheten utan att vilja komma in i "stugvärmen"

#2 - - Camilla:

Vilken gullig bonustjej du fått. ❤️