Min dag idag.

En sväng till Bauhaus där jag köpte en jäkja massa blommor till sommarens blomlådor. De jag själv planterade har liksom inte tagit sig.
Mysig med att plantera! Det är avslappning för mig!
Mitt på dagen cyklade jag 5 mil.
Jag vurpade as-snyggt vid ett övergångsställe när jag glömde att jag satt fast. Jag bara totalvälte med hela cykeln i slowmotion, helt avslappnat!
2 ggr hoppade kedjan och en gång höll jag på att bli påkörd av en bil på cykelvägen. 
Hur som helst, det var en varm och skön cykeltur och nu har jag röda axlar och spaka ben. De 2 första milen cyklade jag fort men den 3:e milen var mkt uppförsbacke och dålig väg så då drogs medelhastiigheten rejält ned.
När jag kom hem började jag plantera.
Plantera blomor och lyssna på ljudbok till, det är livet på en pinne det!
 
 "Förr eller senare eploderar jag" ...nja..så där, lite snusförnuftiga, lillgamla ungdomar...men ett svårt ämne. unga som dör i cancer.
"Längtan bor i mina steg" Just börjat på den och gillar det jag hör och att hon läser sin egen bok,
Härlig dag!
 
 
 
 
#1 - - Maria Härten :

Oj vad bra cyklat 👍

Plantera är avkopplande

#2 - - Syrran:

Zimergrens bok har jag läst. Tykte om den men för mycket hundsnack.
Kram

#3 - - Mor:

Ja, det är verkligen trevligt med blommor men varför tog sej inte dina egensådda frön? Hade Du dom ute dom kyliga nätterna?

#4 - - Anne:

Efter dina vurpor inser jag att sådana där cykelskor nog inte är ngt för mig. Beundrar dig som hoppar upp igen. Jag har hittat det där teet nu så det skall avnjutas ikväll.

#5 - - Camilla:

Oj, vad du ramlar... Jag blir ännu mer rädd för cykelskor! Är det nästa helg ni ska cykla? Kommer att gå bra! Hoppas på fint väder.
Blommor måste jag också köpa... hur hinner du allt?!