Usch!

I morse när jag somnat som bäst efter nattjobb hoppade Maja upp i sängen hos mig och nafsade mig i örat och sedan gav hon mig en riktig tungrullare innan jag han blinka. Alltså hon pussade mig i mun!
Jag tänkte lite svagt att det kändes fel att kyssas av henne eftersom hon tar så mycket möss och slickar sig själv i baken....men jag var trött.
Sedan somnade jag om och vaknade på eftermiddagen. 
På golvet i matrummet blodigt som vanligt. 
Kändes inte bra med morgonens  Maja - kyss...
Gick runt och letade efter slaktoffret. 
Det var Mercan denna gång, en fet orm!
Fan, kan de inte bara vara gulliga våra katter? 
#1 - - Mor:

Å då menar Du att vi ska komma upp och kela med dessa "odjur"? Vad kommer inte vi då att hitta när vi kommer och ska se till dem? Blääää..........

#2 - - Anonym:

Blä!

#3 - - Maria:

Blä!

#4 - - mia:

Orm inne! Fy va äckligt! Dina små söta katter är förklädda odjur.

#5 - - Camilla:

De verkar ha samma jägar-gen som Saga fått. Skitäckligt med allt de släpar in. Däremot har jag inte fått någon sån där riktig puss av Saga och det tackar jag nog för.

#6 - - Lisa Karlqvist:

haha, de är ju för härliga de små liven :)