Utslagen.

 Jag trodde jag var i dåligt skick och hängig för att mensen var på väg men jag blev lite sjuk.
Det började med att jag inte kissade nästan alls, gick upp 4 kg på 3 dagar vilket oroade mig.  
Jag blev trött. Frös.
Fick ont på ett konstigt sätt i övre delen av magen eller nedre delen av bröstkorgen runt om.
Gjorde inte ont när jag satt still eller vilade. 
Gjorde först ont i tisdags när jag gick till skjutsen som skulle ta mig till Nynäshamn och studiedagen där.
Dagen var jättetrevlig och bra men jag bara frös och småsomnade hela tiden. (Borde varit hemma sjukanmäld men jag är dålig på att fatta sådant). 
När jag gick hem från busshållplatsen där jag blev avsläppt hade jag så otroligt ont i mellangärdet fast det kändes inte som gastrit eller något sådant.
Sedan har jag i stort sätt sovit 2 dygn med bara kortare avbrott.
Nu har jag bara ont i benen kvar. Känner mig som det vänt och, ja mamma, jag har börjat kissa igen vilket var skönt för det där kändes ju lite galet att bara svullna.
Idag ska jag bara göra absolut ingenting så jag kurerar mig till jobbarhelgen som ligger framför mig. 
 
En sak har jag gjort ...klokt eller ej. ..egentligen helt onödigt....beställt ett nytt kamerahus till min kamerautrustning. Beställde ett Nikon D5200 som en uppgradering. Skäms när jag unnar mig leksaker....
Vill lära mig fotografera framöver.
#1 - - Maria Härten :

4 kg på tre dagar, är det ens möjligt ?? Hur många liter vatten är inte det? Oj oj hoppas du blir bättre snart

#2 - - Mor:

Märkliga åkommor Du dras med!!! Kanske dags för en allmänundersökning av något slag??? Det Du beskriver låter ju så konstigt....
Hur som helst en vacker bild på maskrosen iallafall.

#3 - - Anne:

Inte kissat på flera dagar? är inte det farligt? Uschanemej krya på dig nu, vi har mål att kämpa mot 😉