Kaffe utan mjölk mm.

Världens största matvrak,  alltså jag måste ta tag idet här på något sätt nu. Nu slår låren ihop när jag går!
Vägde 61,6 kg idag och det känns för mycket för mig. Jag är tung när jag springer och passar dåligt i mina kläder.
Min enkla plan ser ut så här.
....Har ingen aning om i fall det funkar eller är bra eller dåligt men då har jag något att hålla mig till. Ska prova strikt i en månad.
 
FRUKOST: 1 protein-smothie.
LUNCH och MIDDAG: 1 dl färdigkokt ris med någon form av kött- och grönsaksgryta till. (Jag ska göra dem färdiga i förväg så jag aldrig behöver tveka).
Utöver det får jag bara dricka kaffe utan mjölk, vatten och ta ev en frukt om det är kris. (Har inte tagit beslut om jag klarar mig utan lightläsk än men ska försöka).
Låter det ok? 
Jag verkligen måste ha struktur att hålla mig till annars går det helt åt helsike. 
Jo, jag ska äta mina matlådan sakta också.
 
Det här blir väl ingen direkt jätte låg kaloridiet men det blir ett stöd att inte äta allt det andra.
 
#1 - - Maria:

Hejja hejja! Det här fixar du!!

#2 - - Anne:

Lägg in ngt mellis typ lite kvarg och nötter.
Jag rekomenderar verkligen att köra min Paleomat, men den passar inte alla, man får verkligen göra uppoffringar och ha karaktär till max men jisses vad det fungerar. Nu kör vi (jag) väldigt strikt första månaden och hoppas verkligen det tillkommer grejor för jag saknar ost.

#3 - - Camilla:

Men... du som springer så mycket och långt?! Så klart att dina ben måste bli muskligare och väga mer.

#4 - - Maria:

Ser väldigt gott ut. Recept tack.

#5 - - Maria:

Åh, men det ÄR ju svårt det här! Tror ju att vi behöver äta mycket vi som springer & tränar för bästa resultat, men i bland släpper jag alla hämningar i den tron och tillåter ALLT. Hur mycket som helst. Då är det ju bra att ha en plan att hålla sig till som du, men jag VÄGRAR hungra. Vad är det för proteindrink du dricker?
Kul att ha hittat hit förresten ; )

Svar: Jag är exakt som du beskriver här ovan...Här är min inte alltför avancerade proteindrink :-)
http://frudin.blogg.se/2014/september/min-formiddagsdrink-2.html
Frudin